منم میتونم برای تو بنویسم

متن های عاشقانه

منم میتونم برای تو بنویسم

متن های عاشقانه

در قلب خود پنهان نکنیم

به خود پناه بردم از خود و در خود فرو مردم از خود .

جای همه شکنجه های زمانه را با دستهایم لمس کردم و تنها آه کشیدم و هیچ نگفتم ، زبانم را به دندان فشردم و در بغض خود هیچ ناسزایی نگفتم و تنها آه کشیدم و دیگر هیچ .

دعا کردم برای همه . . .

و از خدا طلب آمرزش کردم برای خودم.

شروع کردم به شیوه ای جدید . برای خودم و ... شمع روشن کردم ؛ و نیت ...

( هرگز عشق « چیزی به این مرموزی را » در قلب خود پنهان نکنیم .)

نظرات 1 + ارسال نظر
اشتباهی یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ق.ظ http://eshtebahi.blogsky.com

سلام
میخواهم دروغ بگویم
آنقدر دروغ
که حالت خراب شود
بیا ببین....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد