منم میتونم برای تو بنویسم

متن های عاشقانه

منم میتونم برای تو بنویسم

متن های عاشقانه

رها

من سجده نا خواسته ای هستم بر خاک سپیده دمان

که از خستگی افق غروب کرده

بر گرد خاک تازه روشن افق

از فروغ خورشید بردمیده

                        افتاده ام

    و هیچ از من بر جای نیست

                جز مشتی غبار

          که در باد

          رهاست .

نظرات 1 + ارسال نظر
ساحر دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:08 ب.ظ http://X-WOLF.BLIGSKY.COM

به گوش من سرود دلکش هستی

چه می خوانی؟
عزیزم!
همسفر
ای مهربان
آهسته کن آواز سازت را

صدای گریه می آید...
دلم را می خراشد
گریه می بندد گلویم را
تمامم

هوش و گوش وآتش ودرد است
به سمت سرزمین عشق
سراپا گوش بودم دوش
صدای گریه می آمد...
دو چشمم خوب مالیدم
واز پیش نگاهم پرده برچیدم
به یکسو چشمهء خون دیدم ونعش صداقت را

به سوی دیگری شب خون شورعشق و الفت را
وطفلی را میان شعله دیدم
نان می خواهد
بدیدم رهزنانی را
که روح بیکران عشق را
برپیکرغول بیابان حمل می کردند...
دوباره چشم هایم را
به پشت دست مالیدم
وچون دیوانگان برخویش وحال خویش خندیدم
عزیزم
همسفر
ای مهربان!
آهسته کن آواز سازت را!!!
به گوش من سرود دلکش هستی
چه می خوانی؟
میان گریه خندیدن نمی زیبد
صدای گریه می...

روز خوش mr.wolf

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد